Blogg? What's that kind of crap?

Ditt fullständiga namn?Madelen Maria Johansson 

Hur lång är du? Kort

Kan du laga mat? Definera mat...

Vad har du på dig just nu? Chillar i soffan med min mankini :)

Vilket är ditt senaste inköp? En mortel LOL

Har du sovit i din egna säng inatt? Nej

Vem snackade du senaste med? Min far aka bästavän :')

Vad hade du sönder senast? Jadu,om jag kom ihåg allt jag hade sönder xD

Saknar du någon just nu? Så inåt helvete...

Vad ska man göra för att få dig irriterad? Gå sakta framför mig,då jävlar går madde igång kan jag lova!

Vad stör du dig på? Stela människor,negativa personer hehe

Intressen? Livsfilosofi,musik och andra konstiga saker.

Senaste personen du kramade? Gruppkram med Jeka,Nea och Lollo :D

Senaste personen du ringde? Bäste Broder

Vad drack du senast? Julmust!

Vill du ha barn? Lika mycket som jag vill ha cancer

Längtar du till din nästa födelsedag? Nej,varför?

Har du rakat bena nångång? Nej,chewbacca ♥ no,but srsly yes

Är du sugen på något just nu? MARCUS,NÄRHET ♥

Använder du hudkräm? Ye

Brukar du baka?Nej...kvinnor hör hemma i köket! ...what?

Är du nöjd med ditt liv som det är just nu? Why naat? :D

Vilken låt lyssnade du på senast? andreas Grega- om jag vore Snickare

Har någon annan sovit i din säng inatt? Ingen har faktiskt sovit i den

Vad tycker du är äckligt? Mycket

Har du pengar på mobilen? Abonemang,eller vad det heter hehe

Vilken svordom använder du mest? Pinsamt men jag kan inte behärska mig "fitta"

Om du vann på lotto , vad skulle du göra för pengarna ? Köpa en fet jävla lägenhet i nkpg

Har någon berättat en hemlighet för dig denna vecka? Hm..minnet...

Vad har du ätit idag? Hambugaaah

Kan du vissla? Typ

Tittade du på tecknat när du var liten? Mitt minne...mitt minne.

När flög du senast? När jag var hos Mickan&Magda :')

Pratar du några andra språk? Än? Svenska,spanska,engelska och en mästare på kroppsspråk.

Har du gråtit offentligt? Tror nästan inte det.Eller jo,en gång när jag vred knäet på en match.hehe

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Tattoos♥

Vad har du med dig in på bion? En biljett,en kompis och något att dricka

Vad har du för väder? Orkar inte titta ut,tjock♥

Hur många timmar måste du sova för att fungera? Måste?Blir överlycklig om jag lyckas somna innan 2 hehe

Är dina dagar fullbokade och stressiga? Mer spontana och chill

Hur gammal blir du nästa födelsedag? sex ton

Vad säger du till dig själv när du mår dåligt? EVERYBODY MAKES MISSTAKES,EVERYBODY HAS THOSE DAYS!

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Why naat

Tycker du om att krama folk? Ja,gossigos

Äger du en digitalkamera? Nope,system♥

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Har ändå inget minne så...

Får du dåligt samvete efter du har ätit kött? Haha,nej.

Är du mörkrädd? Ibland,beror på.

Tre saker du alltid har med dig? Humor,mobilen och min awesomeness

Vad gjorde du för en halvtimme sen? Om jag hade så bra minne.

Ett ord du ofta säger : Majs