Livet

Sååååå, nu har jag tillslut bestämt mig för att ta tag i det här, alltså för idag, inte föralttid nonono! 

Senaste tiden har det varit vääääldigt fullt upp, på ett bra sätt though! Musikalveckan som var i slutet av maj, herreguuuuu' vilken upplevelse, så mycket skratt,svett,stress och framförallt tårar haha! Tappade inte texten någon gång heller,fjuuuh. Under den veckan bodde jag nästan hos Evelina,hann med Anton en sväng också om jag inte minns fel! Vi tränade baletthop,, och tror vi båda kan konstatera att vi aldrig någonsin borde bli danspartners haha.....Hos Evelina levde vi lyx och badade i hennes pool,bastade,grillade och bara hade det allmänt gött i värmen som försvann lika fort som den kom. Bodde även på hotell och käkade restaurang med päronen och mommo&moffa,dom hade till och med köpt champange och blommor, snacka om att denna vecka var tv-rtemot det vanliga "studentlivet" som jag lever i annars haha!

Har även börjat jobba $$$ Vilket jag ska göra nästan hela sommaren här i Borlänge, med några lediga dagar då jag beger mig neråt för att träffa Anton, blir släktträff och dop och allt var det nu var ^^

Sista veckan i skolan var riktigt nice, utsparksfest i folkparken på måndagen och på tisdagen var det minneskonsert sen drog jag,Stoffe,Erik och Sevag till badberget och låg och solade ochbadade nästan hela dagen, underbart!
Onsdagen var det bara att packa ihop de sista grejerna innan jag och Anton rullade upp till Stockholm för att se One direction♥♥ Vi åt ute varje dag och bara njöööt, himla skön helg! Och One Direction var såååå bra och jag har världens bästa kille alltså :')) Han frågade om jag ville sitta på hans rygg under en låt,alltså hur många killar köper biljetter till ens favoritpojkband,följer med och kollar och bär upp en på ryggen? ♥♥♥♥ 
 
Vi åkte hem på lördagen och tog bussen direkt till Söderköping för att fixa oss till Antons mammas 50-årskalas, hon hade hyrt lokal och band och fixat massa god mat och det var en toppenkväll, det är så läskigt dock att träffa så många släktingar då man knappt känner någon haha, hatar att vara blyg!!!
 
Efter den helgen har jag i princip bara jobbat, igår vart det dock en väldigt spontan midsommar!
Var ensam hemma och jävligt trött efter veckan,så tänkte bara softa hemma och äta god mat typ haha!
Men igår vid sju tog jag cykeln till Elin där det var lite födelsedagsfirande då hon fyller 18 idag!!!
Vi krökade lite sen tog vi bilen till Leksand, vi kom fram till Leksand runt halv elva och det mesta hade blivit till efterfest i gropen, och vi hade ju såklart inga biljetter, så vi drog en pizza sen begav vi oss mot borlänge, till Elins mormor där hennes morbror hade fest, det var i princip bara 25-26-åringar men det var riktigt kul haha! Alla var stupfulla och vi lirade beerpong och lyssnade på vinyl, vid halv 3 begav vi oss hemåt, bra kväll helt enkelt!