April 2

Idag har varit en bra-dålig dag. Skoldagen,var skittrött och ville bara hem och sova, påvägen hem från skolan höll jag på att börja gråta, vet inte ens varför men ska verkligen bli skönt att komma hem imon och hänga med mina vänner,vänner som jag kan prata med och som lyssnar på mig,som förstår mig, känner att jag sväller över snart. 

Så jag gick hem lyssnade på Winnerbäck och sov någon timme, gjorde klart en uppgift,påbörjade en annan och sen gick jag och gjorde ett ordentlig kvällsmål,kokt ägg,mackor med skinka,ost och sallad,skivade apelsiner och äpplen och varm oboy <33 Så himla goooott, detta avnjuter jag just nu till finalen av Sveriges mästerkock och det är så himla spännande!!!! Efter det blir det nog en film i sängen, borde packa med det hinner jag imon. Skön dag helt enkelt.

Lite bilder från min instagram från senaste tiden.