Jag är så osäker och du är så fantastisk.

För åtta månader sedan skrev jag ett inlägg om Anton,ett extremt cheesy inlägg (såklart hehe...) Och jag måste bara skriva det igen,för allvarligt,om jag inte skriver av mina känslor så exploderar jag. SÅ kär är jag, jag trodde det var omöjligt för något år sedan. Det är okej att spy lite av cheesyness, but I can't help it.Sorry not sorry.
 
"Jag älskar när du ler
Jag älskar dina bruna ögon
Jag älskar att känna din kropp mot min
Jag älskar hur du ser ut när du sover
Jag älskar hur du alltid medvetet går mig på nerverna för att sedan dränka mig i pussar och kramar
Jag älskar hur du tar allt så lätt
Jag älskar när du håller om mig och pussar mig i pannan
Jag älskar hur du kan kolla på mig på detdär sättet att jag alltid frågar "vad??" och du svarar alltid "du är söt"
Jag älskar hur du får mig generad varje gång du säger det
Jag älskar hur du pussar sönder mig varje gång jag pratar i telefon
Jag älskar hur du står ut med mig trots att jag är på dåligt humör
Jag älskar hur du alltid kan få mig att skratta,hur sur jag än är
Jag älskar ditt födelsemärke vid bredvid näsan
Jag älskar att ligga och klia dig på ryggen
Jag älskar att du puttar till mig varje gång jag slutar
Jag älskar hur du sträcker bak din hand när jag hamnar efter
Jag älskar hur du oftast bara  gör vad du känner för utan att tänka på konsekvenserna
Jag älskar hur du är du och jag älskar hur du får mig att må,känna mig älskad.
Det finns inget jag inte älskar med dig.Även om du puttar ner mig från din säng,puttar i mig med kläderna på i sjön,snarkar och förnekar att du gråter till sorgliga filmer så finns det inte någonannan på hela jordklotet som jag hellre är med."