Februari 24

Hoppsan hejsan,ett bra tag sen sist nu.Har haft lov och bara tagit det lugnt faktiskt,skönt!
Orkar inte skriva alltför mycket, tänkte faktiskt lägga upp lite dåliga mobilbilder istället haha..
 
Hade myskväll med Emma&Ellen,massa att äta,Magic Mike och tjejsnack! Gött
 
Dansade på moln (och i danssalen),levde lyx och badade bubbelbad mitt i veckan.
 

Spenderade alla hjärtans dag (och hela helgen) med pojken min,vi skapade en helt egen tårta,lagade god mat,kollade på film,gosade,badade,kollade på CS.Åkte till Åby och sov,åkte till Sörping,spelade poker och sov.Han är den konstigaste jag vet,och det är därför vi passar så bra ihop,för innan honom var jag den konstigaste jag visste.Just gotta love that dude ♥
 
Åkte upp till Borlänge med Emma,2h försenat tåg,badade badtunna och tjänade pengar på att städa.Pretty much it.
 
 
Tog med mig Lisa ner till Norrköping och umgicks med grabbarna,drack gott och bara softade.Har saknat henne såååå♥
 
Efter 1,5 vecka utan att ha varit ensam en enda sekund så var det faktiskt väldigt skönt att bara få vara själv! Köpte en ny tröja och pizza och ba glodde serier hela natten.Mh,livet är så jävla fint nu.
 
Idag har jag varit i skolan,sjungit,sjungit,sjungit och sjungit in lite stämmor åt Edwin,handlat mat,städat,diskat,lagat mat. Ska återgå till tv-tittandet nu,har sett samma avsnitt av farmen 2 gånger idag.Värdelöst program,som de flesta.ADIOOOS