Det är så jag säger det

Glömmer av att blogga,men det är okej.Det är okej att glömma.
Så jag tänkte att medans jag ändå inte har tid kan jag väl slänga upp ett litet fräsigt inlägg.LOGISKT
Om vad? jadu...Helgen har varit trevlig trots inga festligheter,hängt med en massa sköna typer.Kollat på mtv i över 10 timmar,ätit friterad kyckling.Och varje gång jag lyssnar på Mac Miller så kan jag knappt vänta till sommaren!!!!!!!!

Måste bara skriva ut min ilska,när man söker på en låt på spotify så sätter man på den (go ahead,misstolka!!) och sen när den är slut så kommer det världens dåligaste låt med en helt annan artist.Haha.Livet är hårt!! Lol,jk
Ha en trevlig söndag,men nu måste jag fortsätta att tillfredställa min nattkompis,bokrecensionen,som den kallas.
Borde duscha eftersom mitt hår snart känns som smör,men gör det imorn bitti.Kanske behöver smör till frukosten,vem vet?? haha jävla äckel madde skojade bara (för er som inte förstår ironi)
Ja,mitt hår är ett skatbo. U MAD???? ye



Made by^ (ALLTSÅ JAG HAR GJORT DEN FÖR ER...MINDRE SMARTA)



stay awesome/ DA SWAGGER