Love you more,than those bitches before.

Har inget att skriva om,mår för det mesta dåligt,ibland mår jag bra. Så tänkte (mest för min egna skull,eftersom jag är uttråkad) göra en såndär lattjo lista.
  • 1.Senaste kyssen? Anton såklart.
  • 2. Senaste telefonsamtalet? Statistiska centralbyrån.
  • 3. Senaste smset? "Puss och kram från en tjatig morsa!!"
  • 4. Senate låten du lyssnade på? Lana Del Rey- Blue jeans
  • 5. Senaste gången du grät? Håller inte koll på sånt trist.
  • HAR DU NÅGONSIN:
  • 6. Hållt på med någon två gånger? Yup.
  • 7. Blivit bedragen? Tror inte det.
  • 8. Kysst någon och ångrat det? Hahaha,ah.
  • 9. Förlorat någon speciell?För många gånger,tyvärr..
  • 10. Varit deprimerad? Mmh.
  • 11. Varit så full att du spytt? Mja.
  • 12. Kysst en främling? Haha,aaaa.
  • 13. Druckit starksprit? Jajamen.
  • 14. Haft glasögon/linser? Jomenvisst.
  • 15. Haft sex? Aah.
  • 16. Krossat någons hjärta? Tyvärr,ja :(
  • 17. Gjort någon besviken? Välkommen till min vardag haha.
  • 18. Gråtit när någon dött? Japp..
  • 19. Blivit kär i en kompis? Nä,det tror jag inte.
  • HAR DU DETTA ÅR:
  • 20. Skaffat en ny kompis? Det tror jag nog.
  • 21. Skrattat tills du gråtit? Haha,ahvars.
  • 22. Träffat någon som förändrat dig? Ja,det skulle man nog kunna säga.
  • ALLMÄNT :
  • 23. Vad gjorde du på din senaste födelsedag? Blev först firad i skolan och sen var jag med Petter..
  • 24.Vilken tid vaknade du imorse? Runt 10-11 kanske.
  • 25. Nämn något du längtar till? Tills jag ska till sjukhuset till veckan så jag blir av med den här skiten!
  • 26. När träffade du senast hela din släkt? Oj,det har jag nog aldrig gjort..
  • 27. Nämn en sak du vill ändra med ditt liv? Skulle himla gärna få in dansen i itt liv igen.Ååh.
  • 28.Vad lyssnar du på just nu? Kassidy- Oh my god
  • 29. Vem går dig på nerverna just nu? Mig själv,som vanligt.
  • 30. Mest besökta hemsida? Eeh,tumblr eller facebook kanske?
  • 31. Favorit färg? Svart,marinblå och ljusgrå.
  • 32. Smeknamn? Det finns en hel del alltså.
  • 33. Relationsstatus? Tillsammans med bästa människan på jorden♥
  • 34. Stjärntecken? Våg.
  • 35. Ögonfärg? Tråkiga jävla blåaögon.
  • 36. Längd? Vet inte,kort.
  • 37. Har du en crush på någon? Haha jaa♥♥♥♥
  • 38.Vad gillar du med dig själv? Brukar gilla att jag är glad men på senaste tiden har jag varit jävligt surig.
  • 39. Piercingar? I öronen om det gills,tror dock dom växt ihop rätt hårt.Haha.
  • 40. Tatueringar? Inte än,men det kommer ♥♥♥♥♥♥♥♥
  • 41. Höger- eller vänsterhänt? Högää
  • 42.Om du fick spola tillbaka tiden,hur långt skulle du spola? Typ 2 månader HAHAHA...
  • 43.Vad önskar du dig mest i hela världen? Att jag var ekonomiskt oberoende.
  • 44.Är du rädd för att bli kär?Livrädd.
  • 45. Gillar du ditt utseende? Hahahahahahha
  • FÖRSTA:
  • 46. Första piercingen? Öronen,som sagt.
  • 47. Första bästisen? Frida.
  • 48. Första du höll på med? Adam haha.
  • JUST NU:
  • 49. Äter? Inget
  • 50. Dricker? Vatten
  • 51. Ska jag? Borsta tänderna och sen kolla klart på Ted.
  • 52. Väntar tills? ONSDAG&FREDAG!
  • DIN FRAMTID:
  • 53. Skaffa barn?Kanske,men tänker fan inte föda ungjävlarna!!
  • 54. Gifta sig? Känns väl lite småonödigt,men kanske?
  • 55.Karriär?  Om man får drömma så,sångerska hehehehe.
  • VILKET ÄR BÄST?:
  • 56. Läppar eller ögon? Hm....ögon.
  • 57. Kramar eller kyssar? Ååh vad svårt...Båda är ju himla gosigt.
  • 58. Lång eller kort? Långa killar ♥
  • 59. Äldre eller yngre? Haha vilken fråga...äldre kanske.
  • 60. Romantisk eller spontan? Why not both ehehe? Nä men spontan tror jag.
  • 61.One night stands eller förhållande? Förhållande
  • TROR DU PÅ:
  • 62. Dig själv? Lol nope.
  • 63. Mirakel? Nja,kanske.
  • 64. Kärlek vid första ögonkastet? Nja,har aldrig varit med om det själv så.
  • 65. Himlen? Haha vadå tror på himlen?
  • 66.Jultomten? Självklart,lite synd att pappa alltid missar honom :(
  • 67. Kyssar på första dejten? Ja,eller vadå tror på haha?
  • 68. Har du sjungit idag? Haha,sjunger typ jämt.hehe.
  • 69.Om du fick spola tillbaka tiden,hur långt skulle du spola? Typ 2 månader HAHAHA...
  • 70.Vad önskar du dig mest i hela världen? Att jag var ekonomiskt oberoende.
  • 71. Är du rädd för att bli kär?Livrädd.