November 28

Denna dag har varit en riktigt bra dag faktiskt! 

Det började med att jag vaknade och kände mig febrig och allmänt sjuk,men jag tog mig upp ändå och som tur var gick det över efter lunchen! Måste varit för att vi drog till kungskebab och käkade hehe....(MÅSTE SLUTA KÄKA SKRÄPMAT!!)

Efter skolan drog jag Emma och Sebbe på stan och kikade lite,påbörjade att bocka av lite julklappar hehe...Köper jag alla nu så slipper jag få panik av att inte ha råd sen! ^.^ Det är så himla mysigt i stan nu,massa jullysen och pynt överallt,så gosigt! Det är tredje dagen i rad jag går på stan nu lol,men det är skönt att komma ut från min grotta lite ibland haha...När jag kom hem tog jag tillslut tag i avloppet i duschen som varit kasst ett tag nu...Det var inte mysigt kan jag säga!Kräksvarning på det. Nu ska jag kryppa ner i sängen och kolla på American Horror Storys nya avsnitt med lite chips och dipp! Varit en supermysig dag,och som grädde på moset så fick jag ett gulligt sms av Anton som är och jobbar på DreamHack♥

Har varit en supervecka och det kommer bli en superhelg också,och snart får jag träffa Anton igen! :D
Det var så himla tajmat med den här helgen just nu,behöver verkligen vara omringad av fina vänner och bara tänka på annat än farfar♥
(Förlåt för tråkiga bilder och inlägg,orkar ba inte lägga ner massa tid på detta)