För varje hjärtslag


För att detta inlägg ska få så bra effekt som möjligt lyssna på denna^ låten medans,HARMONISKT! Lol
WAZZAAAAAAAAAAAAAAAP?!

CHACHA BLOGGEN! Har haft en s.k "bloggpause", fancy va?!
Har ju så fullt upp med livet IRL,så att säga..Krävs ju lite tid när man är en av sveriges största bloggerskor och sånt ni vet ;-)))

Haha wtf^Nej men allvarligt nu,inte haft någon lust alls till att blogga (hatar ordet blogga låter så jäääävla gay!)
Och nu en sånhär jättefin och alldeles löjligt tråkig kväll som denna så tog jag tillfället i akt.Så nu mina vänner (datorn) ska ni få höra på vad jag har gjort dom senate seklen,lol.

I stora drag kan man väl säga som så att jag gått och blivit gammal.Hela 15 år nu,ojojoj.1 år närmare pensionen,känns inget vidare dethär...Anyways,har åkt en del epa ,umgåts med knasiga vänner,varit på cup,varit på kryssning och shufflat och blablablabla....

Har desutom blivit ännu grymmare på shuffle,hehe!
Lite roligt när mamma frågar "Vad gjorde du igår när det lät som om du hade sönder hela övervåningen?"
-Shufflade :-D

Har moonat åt p12or,suttit på en bänk mitt i vägen och chillat,skrämt gamla gubbar genom att springa förbi med en filt över sig och skrika "SUPERMAN".
Sådana små saker som det inte krävs mycket alls för att förgylla ens kväll.
Suttit på max i timmar och käkat glass och betétt oss lika annorlunda som vanligt,satt och diskutera om hur man alltid önskar att en kille ska komma och kasta stenar på ens fönster mitt i natten.Så nu har jag bestämt mig för att någon natt detta lov ska jag och Sanna pallra våra prydliga rumpor upp till Angelika,så ska jag ha kavaj,mustach,bakåtslickat hår och en ros i munnen,så ska jag komma ridandes på Sanna(min häst) och kasta stenar på fönstret,så skall Angelika öppna fönstret och slänga ut sitt hår genom fönstret så ska jag klättra upp för huset jättesexigt.Ingen syn man vill missa!

Idag var jag hemma från skolan,kände mig lite hängig,haha fjolla..
Så jag laddade ner WoW och lirade lite.Dingade väl lvl 2.Jävlaa newbie haha!
Kollade på skräckfilmen "Mirrors" också,helt själv.hehe forever alone ♥

Nu ligger jag i min favoritsäng och är allmänt glad och cp,haha
Lyssnar på trevli musik,tittar på episka bilder för att jag är utrråkad,är glad för jag har fått världens bästa prao plats,är glad för att det snart är lov och blabla 

Vilket jävla inlägg va? Haha!
Ni som orkade läsa hela kan ju kontakta mig så ska jag försöka ersätta den tid ni la ner på detta meningslös inlägg :')

Nu orkar jag inte skriva nått mer haha,cyaaaa

Btw.Är man schizofren om man pratar med sig själv?
Är lite orolig över för min egen del.Haha,jävla sär.
Jaja,hejdå STAY AWESOME

Tumblr_lthmtv4k7e1qg4wb2o1_400_large