Hela livet är ett disco

Är så sjukt taggad på livet just nu herreguuuuuud?! Idag har jag hunnit myst med Antonio,sökt jobb OCH startat en tacoklubb!!!! Imon får jag dansa(ÄNTLIGEN!?!?!), på fredag flyttar vi,lördag också samt hinna fira min och Antons ettårsdag lite! På sportlovet får jag besök här i Norrköping också! :D
 
Är så himla sugen på att göra massor.Spara massor av pengar,dra ut och resa och se allt. Vill börja leva, alltså jag kan inte ens sätta ord på känslan jag har men det känns typ som om det är nu snart livet verkligen börjar? Vill fylla 18 och gå ut och dricka måndagsöl med kompisar,bara för att jag kan. Ta körkort och dra ut på roadtrip,ta bilen mitt i natten på sommaren och bara dra ut till havet eller en sjö och bada under stjärnhimlen,så klyschigt??? Men fatta hur nice? Ta studenten och bara spåra ur en hel vecka för att sedan bli vuxen på riktigt? Vill skaffa ett roligt jobb,hitta en plats där jag vill leva,vill starta familj? Alltså ser framemot så mycket!