December 28

Tänkte slänga upp en sånhär listjävel innan jag gör årsresumén ehe.Är rastlös


Gjorde du något i
år som du aldrig gjort förut?
Låg på sjukhus,blev kär på riktigt äntligen haha.Hade typ tappat hoppet om att någonsin känna något igen :/
Och Bråvalla var ju en debut för alla besökare! OCH för att inte glömma att jag tillslut vågade mig utanför duschen och sjöng inför publik haha.

Hur har ditt 2013 varit?
Händelsefullt! Himla svårt att sammanfatta hela året,men det har i allmänhet varit jävligt nice.

Blev du kär i år?Tror jag varit extremt tydlig med detta eheheh...

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?Är väl klyschig och säger 1/2 då jag och Anton hade vår första kyss,är inte så bra på att minnas datum annars...

Vad är din största framgång 2013?
Den största framgången för mig som person är nog att jag för första gången har släppt in någon i mitt liv till 100%,samt att jag tog steget och vågade sjunga

Bästa köpet?
Oj,köper mest mat haha...Önskar jag kunde säga 1D biljett men det var det ju Anton som köpte..så jag måste nog säga bråvallabiljetten eller biljetten till Magnus Betnér&Soran ismail!

 

Vad spenderade du mest pengar på?
Like I said...MAT!

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jaaaa,massor av saker! Att vara omringad av massa sköna människor gör mig glad jämt, men när jag fick åka in på akuten och min mentor insisterade att komma och göra mig sällskap,det var fint och gjorde mig väldigt glad!

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?

OJ,thrift shop,limousin,get lucky,wake me up och alla andra jävla låtar som man inte har lyckats undgå haha..

Vem har du umgåtts med mest?
Probably Anton och grabbarna,men även Emely,Olivia och det gänget!Och nu på slutet Emma!

Har du haft ett förhållande under 2013?
Som fan!

Vart reste du under 2013?
Spanien bara 

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?
Att vara lite piggare och friskare skulle verkligen inte skada haha,har nog sovit halva året.

Vad gjorde du på din födelsedag?

Fick världens bästa present av Anton i skolan,och så jävla pinsam och känslig man är började jag gråta..
Sen åt vi kebab och sen åkte jag tåg haha ^^ Faktiskt en av de bästa födelsedagarna!

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Mindre sjukdomar! Jag har mått sådär,min hund är död,farfar har fått lungcancer och känns som om bara alla sjuknar in

Vem saknade du?
Min familj varje dag i Norrköping

De bästa nya människorna du träffade?
Emma!!! 

Vad vill du säga till dig själv inför 2014?
Haha tänk inte så jävla mycket på allt